نخستين نمايشگاه تخصصي زندگي سالم از 5 تا 7 بهمن ماه 1401 در مرکز نمايشگاهي برج ميلاد با حضور انجمن ملي خرماي ايران، انجمن ارگانيک، تشکل هاي مرتبط، مشاوران و متخصصان تغذيه ايي و کارشناسان صنايع غذايي برگزار شد.

ميلاد بهادري، مديرعامل گروه رسانه‌اي آتا و دبير برگزاري اولين نمايشگاه تخصصي زندگي سالم، با اشاره به اهميت رويدادهاي سلامت محور در جهان مي‌گويد: نمايشگاه‌هاي سلامت محور در دنيا و به ويژه کشورهاي توسعه يافته مفهومي شناخته‌شده است، اين در حالي است که اين سبک از رويدادها هنوز در ايران نوپاست و نتوانسته آنگونه که بايد نقش آفريني کند. وي در بيان اهميت رويدادهاي سلامت محور مي‌افزايد: نمايشگاه زندگي سالم ازآن‌جهت اهميت داشت که با فرهنگ سازي مصرف و معرفي محصولات غذايي ارگانيک، سلامت محور و رژيمي، توجه مخاطبان تخصصي را که قدرت جريان سازي در جامعه را دارند، به خود جلب کند.

ايشان يکي از تفاوت هاي اصلي نمايشگاه تخصصي زندگي سالم با نمايشگاه هاي ديگر را طيف افرادي دانست که از نمايشگاه بازديد مي کنند و گفت: نمايشگاه هاي برگزارشده قبلي که عمدتاً خوب هم بودند، عموم مردم را بازار هدف قراردادند. با اين حال نمايشگاه زندگي سالم، دامنه فعاليت خود را گسترده تر کرد و طيف وسيعي از متخصصان و مشاوران تغذيه، باشگاه داران ورزشي، ورزشکاران، شرکت هاي پخش محصولات غذايي و فروشگاه هاي ارگانيک را پوشش داد، به همين دليل با استقبال و مشارکت بي نظير شرکت هاي توليد کننده، مواجه شديم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

مطالب مرتبط
فهرست